پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229335
اولويت وزارت رفاه گسترش عدالت و جلوگيري از فقر است
تاریخ انتشار : 1397/01/08 12:13:29
نمایش : 2131
بوشهر - وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي گفت: اولويت اين وزارت‌خانه گسترش عدالت و جلوگيري از فقر است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي ربيعي عصر سه‌شنبه در آغاز عمليات اجرايي درمانگاه تامين اجتماعي ديلم اظهار داشت: توسعه رفاه کارگارن و همچنين بهبود وضعيت درماني و خدمات‌رساني به اقشار مختلف را در دستور کار داريم.

وي از توسعه زيرساخت‌هاي رفاهي خبر داد و بيان کرد: طي مدت چهار سال تعداد شش مرکز تامين اجتماعي به مراکز درماني استان بوشهر اضافه شده است.

وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي با اشاره به آغاز عمليات اجرايي ساخت دو مرکز درمانگاهي در خورموج و ديلم خاطرنشان کرد: گسترش عدالت را به عنوان يک اولويت مهم در دستور کار داريم و تلاش داريم از نسلي شدن فقر در جامعه جلوگيري شود.

وي با بيان اينکه سال‌هاي خوبي در انتظار کشور است، تصريح کرد: دنبال سياست‌هاي کوتاه مدت نبوديم و تلاش داريم تا مشکلات به صورت ريشه‌اي حل شود.

ربيعي اضافه کرد: زيرساخت‌ها و شرايط بسيار خوبي براي توسعه اشتغال در سطح کشور وجود دارد که بايد از اين ظرفيت‌ها براي بهبود اشتغال استفاده شود.

وي با بيان اينکه بنادر استان بوشهر از مهمترين ظرفيت‌ها براي اشتغال هستند، گفت: در صورتي که از ظرفيت‌هاي گردشگري در بنادر استفاده شود، درآمد بسيار زيادي را شاهد خواهيم بود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html